חיפוש

מתקני הרמה לגובה

מתקני הרמה לגובה - לירז הנדסה

קיימים סוגים רבים של מתקני הרמה לגובה, המתאימים למשימות שונות ויישומים שונים.
אנו מציעים פתרונות הכוללים עגורנים קלים, כננות וגלגלות הרמה מסוגים שונים.

מתקני הרמה לגובה - התאמה על פי דרישת הלקוח

את מתקן ההרמה הנדרש ללקוח, יש להתאים מקצועית ובהתייחסות למקום וסביבת ההתקנה ולמשימה שיש לבצע.לצורך אפיון צרכי הלקוח והתאמת הפתרון הטוב ביותר עבורו, עומד לרשות הלקוח צוות הכולל מהנדסים, הנדסאים, חשמליים, טכנאים ואנשי שיווק ומכירות, בעלי ניסיון של למעלה מ 30 שנה בתחום.

מתקן הרמה – גלגלת/ מתקני הרמה לגובה/ מתקני הרמה מסוגים שונים

מה כולל השירות שלנו?

מעבר ליבוא ושיווק של מתקני הרמה וגלגלות הרמה חדשים, ללירז הנדסה מחלקת שירות המעניקה את שירותיה לכל סוגי גלגלות ההרמה וכננות ההרמה הקיימים בתעשייה ובמשק הישראלי.
צוות אנשי השירות של לירז הנדסה כולל חשמלאים מוסמכים, בעלי הסמכה ואישור לעבודה בגובה רב.הצוות עובר הדרכות תקופתיות בנושאים של בטיחות בעבודה ועבודה בגובה וכן הדרכות מקצועיות העוסקות במתקנים וגלגלות הרמה מסוגים שונים.

היכרות עם סוגי מתקני הרמה

היכרות עם סוגים שונים של מתקני הרמה היא תנאי לפעולה לוגיסטית בטוחה ויעילה של שינוע חפצים כבדים ממקום למקום. בשלב הראשון יש להפריד בין מתקני הרמה לגובה ובין מתקני הרמה רגילים. בשלב השני, משווים בין המפרט הטכני של הדגמים בקטגוריה הרלוונטית. בשלב השלישי, מתייעצים עם אנשי מקצוע ומקבלים הצעת מחיר לרכישת מתקני הרמה הדבר החשוב ביותר הוא להציב את הבטיחות של העובדים בראש סדר העדיפויות. אם רוצים שמתקני ההרמה יבצעו את הפעולה הנדרשת מהם בצורה נכונה, יש לוודא הפעלה בטיחותית שלהם והתאמה אידיאלית לסביבת העבודה. מטבע הדברים, יש הבדל בין מתקני הרמה שעובדים במקומות סגורים לבין כאלה שמיועדים לשטח פתוח, לסביבת עבודה לחה או רטובה וכן הלאה. לסיכום, התייעצות עם אנשי מקצוע היא תנאי לבחירה נכונה של מתקני הרמה לגובה משום שהבחירה בהם היא משמעותית עבור התפוקה של העובדים. בנוסף, לאופן שבו בוחרים מתקני הרמה לגובה יש השפעה על הבטיחות. אנו בלירז הנדסה עומדים לרשותכם בכל שאלה ולכל התייעצות שתזדקקו לה למידע נוסף מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון הכתוב מטה או בטופס המצורף בעמוד.
Call Now Button דילוג לתוכן